Ni får ursäkta mig


Foto: Jag. Redigering: Jag. Utrustning: Canon EOS 5D Mark II + Canon 100 mm f/2.8 Macro USM.

Jag har inte fotat på jättelänge för jag har inte orkat med mitt gips och oftast när jag ska iväg så orkar jag inte släpa med mig kameran. Det kommer såklart ändras så fort jag blir av med gipset för jag saknar att fota som fan. Nuförtiden dyker endast gamla bilder upp men det får ni ta for now. Något ni saknar eller vill se mer av så är det bara att säga till. För övrigt så har jag och Johan glott på film nu. Cleaner hette den som sagt, riktigt bra. pratade förresten med Aksu tidigare idag (en killkompis som bor i Sthlm) och vi ska ses dagen som vi ska på konserten i Sthlm, ska bli riktigt roligt att se honom igen! :) Har gått alldeles för lång tid som vanligt. Ska leta på lite bilder så får vi se om något dyker upp här! Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0