Måndag

Daniel och jag åkte till Västerås igår och han släppte av mig på Burger king där jag väntade ett tag på att Johan skulle hämta mig. Var riktigt mysigt att träffa, krama och pussa på honom igen! Vi åkte mot Örebro och hem till Madde och Tobbe där också Issa var. Åkte sen hem och grejade med bilder och musik. Johan slog sen på en film inne i sovrummet så jag sprang in och kollade och den var riktigt scary! Ingen aning om vad den hette men äcklig iallfall. Idag vet jag inte vad som händer, grejar med min iPod och all musik just nu men efter det borde jag nog städa och plocka rätt för det händer inte direkt av sig själv. Ska träffa tjejerna sen! Been missing ya´ll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0