Lång dag

Galet lång dag! Gick upp åtta imorse, pappa plockade upp mig och Carro och vi åkte till sjukan. Vi gick först till röntgen och dom sa att jag fick gå upp till handkirurgen och ta bort gipset och sen komma ner igen eftersom att bilderna blir bättre utan gips. Sagt och gjort och det såg inte så jättebra ut. Det hade läkt lite men långt ifrån tillräckligt så jag ska ha gips i minst en månad till men troligtvis 7, 8 veckor till men men hellre länge och att det läker ordentligt än att ha det kort och att det blir kasst. Efter sjukan skjutsade papi hem oss och medans Carro tog ett bad städade jag och sen duschade jag och så fixade vi oss. Min kusin Danne från Gävle kom förbi en sväng och jag fick åtta Red bull, tack för det min kära kusin! Han skjutsade också upp oss på stan! Tack, tack, tack! Vi gick till Bara vara och tog en fika med Micke. När han var tvungen att åka så gled vi runt på stan en sväng och vi hittade ett par tunga leggins och dom fick följa med oss hem! Fint! Väl hemma grejade Carro med datorn och jag sorterade i mina garderober så nu är det sinnessjukt prydligt kan jag lova!

Fy fan, vad mätt jag är! Vi har precis ätit tacos jag, Johan och Carro. Guld dag idag också! Nu blir det film, mys, glass och en lugn kväll. Johan är förkyld, jag är helt slut (sov bara fyra timmar i natt) och Carro ska över till Jessica! :) Hörs kanske senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0