Heartbreak, Slick city

God morgon (?) Är bakfull idag också men men man mår ju som man förtjänar! Iallafall så åkte Danne iväg på domarsträff runt fyra, fem och jag var då ensam kvar i hans lägenhet så jag tog en dusch, åt mat, fixade mig o.s.v. När jag var klar gick jag hem till Micke och drack vin och cider med honom och David Fanny och hennes killkompis dök upp lite senare och det var roligt som fan att träffa henne igen! Efter en stund hemma hos Micke satte vi oss allihop i en taxi och åkte mot söder där någon snubbe hade hemmafest och det var en jävla massa folk, vissa man kände också faktiskt så det var roligt. Vid elva gick jag, Fanny, Jonas och deras kompis till Slick city, en krog i Gävle och så var vi där hela kvällen. Jag hade roligt som fan faktiskt, skitbra musik, trevligt folk och så var det en hel del folk man kände också!

För övrigt så åker vi antingen hem i kväll runt sex eller i morgon bitti kl sex på morgonen och jag åker bra mycket hellre hem i kväll än i morgon fan orkar inte gå upp vid fem, halv sex! Men vi får se, hoppas hoppas iallafall. Nu ska jag försöka gå och köpa något att äta, så jävla hungrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0