Härlig men äckligt kall dag

Åkte till Marieberg (idag igen) med mamma och Micke. Köpte ytterligare lite pärlor eftersom att vissa färger var slut och så blev det lite smågrejer på IKEA. Lite ljus, grejer till badrummet och så där. Köpte också en vinare och några cider på Systemet, kan vara bra att ha hemma. Jonna kom ut till Marieberg och vi åkte allihopa ut till mina föräldrar och pappa satte igång med maten! Jag, Jonna, mamma och Micke drack varsitt glas vin och varsin Tom Collins som är en galet god drinkmix! :) Till mat blev det Lövbigg, potatisgratäng och vitlöksdipp, pappa är så grym i köket. Önskar jag kunde laga ordentlig mat men men haha! Vid halv sex skjutsade pappa in Jonna och mig till stan och vi stack upp i lägenheten och plockade rätt på sakerna och sen sprang vi ner för Madelen väntade på baksidan.

Vi tre åkte ut till Bäck hem till Madelens syster Malin och hennes sambo Kenneth och såklart lilla Emilia. Det blev först en komedifilm som var helt okey och efter den kollade vi på en ny Anacondafilm, sämsta jag sett haha! Men skratta åt det går ju ändå! Skrämde först Madelen riktigt hårt, hon skrämde mig så jag nästan kissa ner mig och så skrämde jag henne, hähää! Efter filmerna rullade vi hemåt, släppte av Jonna och stannade här hemma en sväng.

Madelen hämtade Tobbe vid polishuset och Johan och Makke kom hit, fulla som fan. Makke har däckat i soffan och snarkar som största grisen och Johan är trött som fan. Så det är väl dags att sova antar jag, haha! Tack allihopa för idag! Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0