Gårdagskvällen

Jag hade en riktigt bra kväll igår förutom att den började katastrof. Jag hade lovat tjejerna 12 cm klackar, klänning och hela skiten men jag fick adhd här hemma och drog på mig leggins, baggy linne och en soft tröja. Jag pallade verkligen inte för jag vet att jag hade varit största bitterfittan ute om jag inte hade trivt i kläderna. Skit samma! Vi tjejer träffades iallafall hemma hos Madelen där vi förfestade, lekte lekar, drack, lyssnade på musik och pratade om allt! Vi ses ju så sällan! Jävligt roligt att alla var samlade! :) Carro kom lite senare och vid elva, halv tolv tog vi taxi till Frimis och det gick ganska fort att ta sig in. Musiken var rätt kass men annars var det trevligt, träffade en del folk jag inte sett på länge så det var guld!

Carro sov här i natt och så gick vi upp imorse och åt god frukost och så. Vad mer kan man säga, jo jag är själv hemma idag med så jag ska bara chilla, städa och plocka. Jonna och Carro kommer över senare! :) Kärlek till alla er tjejer, tack så mycket för igår. Älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0