Full fart

Vilken dag. Tvättade, handlade och så vidare ända fram tills klockan fem och sen var det bara att sortera tvätt, vika och lägga in i byråer och garderober! När vi var klara åkte vi ut till mina föräldrar och åt mat, kollade på tv och jag tog en grogg. Vigdis kom hem och jag har inte träffat henne på länge eftersom hon varit på Island så det var riktigt roligt att träffa henne :) Som vanligt hade hon med sig en present och denna gången blev det en parfym, Tack så mycket för det Vigdis! Efter ett tag ute hos mina föräldrar åkte vi hem till min kusin Frans, hans tjej Maricell, hennes son Micheal och deras gemensamma en månad gamla Pontus. Micheal låg och sov när vi kom men bebisen var vaken så jag hade honom i mina armar under hela tiden vi var där vilken var 1, 2 timmar någonting. hur mysigt som helst! :) Vid halv tio på kvällen åkte vi mot Madelen och Tobbe, satt där en sväng och pratade och nu är vi hemma. Jag måste sova snart, ska upp tidigt i morgon. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0