En sak jag känner att jag måste göra innan jag dör

Hej på er. Nu har jag lugnat ner mig lite men just nu är det som stör mig: Tvins. Ni vet tv-shop på tv. Jag kan byta kanal men det bara stör mig helt enkelt. Iallafall till saken så satt jag och tänkte lite. - Vad fan gör jag här egentligen? Jag sitter hemma i en lägenhet på tredje våningen och det är snö överallt när jag lika gärna skulle kunna bo i en fet jävla bungalow med värme, pooler, goda drinkar, sol, bad och livets liv varje dag. Vad fan väntar jag på? Livet lär ju inte bli roligare i Sverige direkt. Jag är ledsen det kanske låter som jag skiter i allt och alla men det är inte alls så jag känner bara att jag lever ett enda liv och jag vill göra någonting vettigt med det. Det kommer väl tyvärr aldrig hända :/ Drömmer mig bort ett tag iallafall.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag tänker PRECIS som dig! Varför bor vi ens i Sverige? Varför inte till typ Los Angeles, för där kan ju alla engelska och det är nog skönt jobbigt i Thailand där inte så många kan, i LA är det liksom sommar året om!! Varför bor vi här? Dummaste jag varit med om :P Vi måste ta tag i det här Lisa, vi gör en plan när du kommer hit.:)

2010-01-19 @ 13:08:47
URL: http://madeleinemontgomery.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0