Dilba

Hey på er! Har precis slängt i oss pizza och är mätta som fan! Man blir så trött av mat. Skumt som fan idag, jag skulle spotta och ur min käfft kommer det blod. Sjukt, något är fel på min kropp. Det är ju inte det enda som hänt den senaste tiden. Var på vårdcentralen p.g.a. annat för inte alls längesen men men jag mår bra iallafall så jag hoppas inte det är någonting farligt! Madeleine och Fredrik ska iväg och lämna Fredriks pappas bil och under tiden tänkte jag gå ut och gå en promenix med Dilba, hon är så jävla go den hunden förutom att hon luktar just hund och fäller så äckligt mycket haha men det är sådant som hör till. I morgon ska jag och Madde åkte hem till Örebro så jag lär ju packa lite smått ikväll, har saker överallt.

Shoppade lite på stan häromdagen förresten! Gävle har två riktigt feta inredningsbutiker med massa saker som verkligen är min stil. Köpte iallafall en sten i silver med svart text som det var ett riktigt fint budskap om kärlek på och så köpte jag ett träd som man ska hänga smycken på och man ska hänga det på väggen! SKulle köpa det sist men då var det stängt. Köpte också en fin prydnadsgrej med två änglar. Svårt att förklara men den var verkligen jättefin. Ville köpa massor där för dom hade så jävla mycket fint men men har man inte råd så ska man inte heller köpa. Nu ska jag ta en promenad med Dilba och kanske träffa Danne och Jacke, får se, får se..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0