Dagens + en massa frågor

Dagens låt: J. Cole - Grown Simba
Dagens dusch: Imorse.
Dagens frisyr: Stram hästsvans, platt hår.
Dagens smink: Samma som vanligt.
Dagens händelse: Najz prajz (skivaffären) hade inte något album med Jedi mind! Sämst!
Dagens planer: Dagens har gått men planerar att vätta i morgon!
Dagens vill ha: Hel hand, gips bort!
Dagens saknad: Mp!
Dagens drog: Kexchoklad!
Dagens tråkigaste: Att försöka få upp låset på förrådet. Tack pappa för hjälpen! :)
Dagens finaste: Ett grymt fint smycke inne på Åhlenshuset, jag är kär men det lostade mycekt (födelsedagspresent kanske?)
Dagens måste: Fixa ett Cv och ringa en personalansvarig på ett företag!
Dagens dricka: Fanta.
Dagens köp: Ingenting.
Dagens mat: Pasta carbonara.
Dagens sjuka: Nada.
Dagens kärlek: Johan såklart!
Dagens mående: Bra, dåligt, bra, sådär, dåligt, bra, dåligt, bra sådär... Så på ett ungefär..

Är du kittlig?
Ja, som in åt helvete. 
Vilket är ditt favoritcafé? Njuta.
Hur många barn vill du ha när det blir dags att tänka på det? Ett, max två. Pojkar, tack! 
Tänker du nånsin pierca/tatuera dig? Har piercing i naveln och en massa hål i öronen, tagit ur den jag hade i näsan men vill inte ha någon mer piercing just nu. Tatuering är på g, blir av detta året iallfall.
Vem är din bästa vän? Ni vet vilka ni är tjejer! 
Använder du knark? Hela dan, varje dag!
Vilken är den bästa bok du har läst? James Frey - Tusen små bitar. Sagt det i flera år men ingen lyckas knäcka den. För tung! 
Hur ser du på fysisk träning? Bästa livet. Måste bara fixa gymkort och gå på sjukgymnastik med handleden sen så..
Gillar du att sjunga? Ja, när ingen hör för det låter illa! 
Tänder du på nåt ovanligt? Nej.
Vad gjorde du förra sommaren: Ja a du, jag jobbade faktiskt mycket i somras, var på Cypern med.
Svär du för mycket: Absolut, alldeles för mycket!
När duschade du senast: Imorse!
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Gråa.
Vilken färg är dina underkläder: Grå/svart.
Vilken låt lyssnar du på just nu: Ingen.
Vad var det sista du sa: Titta här!
Vad är brevid dig just nu: Johan.
Vad var det sista du åt: Pommes.
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Johan
Har du en lavalampa: Nej, för fan!
Hur är vädret just nu: Kallt.
Vad gjorde du igår natt: Sov.
Vem pratade du sist med på telefon: Carro.
Vad gör dig glad: Kärlek, vänner, resor, nya människor, festa, nya påhitt o.s.v.
Vart skulle vilja du åka: The whole damn world.
Vill du ha barn: Tidigast när jag är trettio!
Vad ska dom heta: Naima, Merceder eller något annat annorlunda (fan, jag vill ju ha pojkar.. Kommer inte på något udda killnamn just nu men jag har ju tio år på mig att komma på nåt)
Tre namn jag lyssnar till: Lisa, gumman, Liselott
Någonting jag tycker om med mig själv: Mitt ass!
Någonting jag inte tycker om med mig själv: Min korta stubin och dåliga tålamod, skapar lätt problem.
Detta är jag rädd för: Döden!
Tre saker jag vill ha varje dag: Glädje, kärlek, äventyr!
Tre saker jag absolut inte kan göra: Räkna matte, äta grönsaker, släppa saker!
Kan man vara vän med sitt ex?: Utan tvekan men troligtvis inte drekt efter ett uppbrott.
Bästa semestern: Mina två bästa resor var Bosnien/Kroatien med Zana sommaren 08 och England/London med Johan 08!
Samlar du på något: Adidas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0