Dagens

Dagens skönaste: Promenaden med Madelen i Rynningeviken. Fint som fan där nere.
Dagens bästa: Lyckats övertala Johan att följa med ut och gå i morgon!
Dagen låt: Utan tvekan Rihanna - G4L!
Dagens sämsta: Jag ahr haft mitt nya gips i lite mer än en vecka och jag får inte byta till nytt förens om fyra veckor, vilket betyder att jag får ha samma gips i över fem veckor och i vanliga fall har jag i fyra veckor. Mitt nuvarande gips luktar redan skit och ser ut som skit också. Måste ringa sjukan och försöka få byta någon vecka tidigare iallfall.
Dagens planering: Morgondagen vara det vara fart och släkt på kan jag säga men jag berättar vad jag ska göra/vad jag gjort i morgon i stället för annars kommer jag inte ha någon att skriva om då.
Dagens saknade: Mina älskade tjejer som jag träffar för sällan!
Dagens längtar till: Tillbaka till Gävle!
Dagens just nu: Suttit i soffan och haft det mys med Johan och ätit glass. Nu ska jag sova eftersom att vi ska upp tidigt i morgon och ta en promenad igen. Johan kommer nog inte lägga sig på ett bra tag men men han som kommer vara trött i morgon inte jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0