Dagens

Dagens bästa: Ben & Jerrys: Chokolate fudge brownie och "Ta bort" (Det medlet man tar bort fläckar med på kläder!
Dagens mat: Pasta carbonara.
Dagens ser fram emot: Gävle, gävle, gävle! :D
Dagens outfit: Gråa mysbyxor, grå tjocktröja och en t-shirt i alla möjliga färger!
Dagens duktigaste: Jag, tog ju tvätten!
Dagens film: Det är inte en film men serie: Band of brothers, riktigt bra!
Dagens sötaste: Rikards fina lilla hundvalp Baloo! Ska fota honom någon dag!
Dagens människor: Johan, Madde, Carro, Jessi, Matte och Rikard.
Dagens fördelsedagsbarn: T!
Dagens värsta: Grannarnas jävla renovering av badrum, katastrof ljud i hela huset! Sen vek sig mina knän idag när jag gick i trappan men tack gode gud ramlade jag på Johan! Bra där! Mer vatten för min del kanske!
Dagens planering: Fira min b-day i morgon och på Onsdag när jag fyller lite smått. Inte så mycket att fira fan 21 år men men det ska bli roligt!
Dagens saknar: Jonna och Mp! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0