Dagen

Var riktigt skönt att vakna upp relatvit utvilad i morse och inte bakis. Ska gå ut nykter oftare! :) Dagen har jag spenderat på Marieberg med mamma och Vigdis :) Köpte två par linnen, ett ljus, en ljusstake, en present till Madeleine och Fredrik, ett tvättställ, batterier och lite annat smått och gott. Hemma hos mamma och pappa efter Marieberg var pappa i full gång med maten och Micke och Thomas var hemma hos dom. Trevligt, trevligt! Maten pappa lagade idag var mm mm mm! Köttfärslimpa med potatis och brunsås! Du är så jävla duktig pappa! :) Mamma bestämde sig för att ge mig min födelsedagspresent idag eftersom att jag kanske åker till Gävle på Onsdag när jag fyller och 21 är inget att direkt fira. Iallafall så fick jag ett par hörlurar när vi var på Marieberg (mina var trasiga) och sen en brun Adidaströja med orangea streck (hör till byxorna jag fick i julklapp). Tack så mycket mamma och pappa för det! :) Av Vgidsi fick jag presentkort på Gina Tricot värde en hel del. Tack, tack, tack! Ni är guld! :) Senare på kvällen åkte jag och Vigdis till stan, droppade allting hemma hos mig och Johan. Jag pussade lite snabbt på Johan och så skjustade Vigdis mig till Idrottshuset där jag träffade Carro, Jocke och Carros mamma :) AIF-cupen där i kväll så vi var där några timmar och kollade! Efter ett par timmar gick jag hemåt (grymt skönt med en promenad men fastnade på vägen hem när jag mötte grannarna och vi snackade i kanske en halvtimma) Trevliga som fan! Nu är jag hur som helst äntligen hemma och jag hann knappt hem så var Johan tvungen att skjutsa Per för han hade glömt sitt leg hemma. Bra jobbat, haha ;) I kväll blir det lugnt med film och mys så får vi se vad morgondagen bjuder på! Måste börja packa i morgon för på Onsdag eller Torsdag är det: Gävle!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0