2010

Mina förhoppningar/önskningar över 2010:

* Jag hoppas verkligen att jag får ett till jobb utöver mitt jobb som diskare på East west sushi eftersom att det som det ser ut just nu endast är helger. Badvakt satsar jag på men jag är absolut inte kräsen så vi får se vad det blir i slutändan!
* Jag hoppas att tapetseringen blir av innan året är slut för det är dags nu!
* Jag hoppas att en resa till Thailand, Grekland eller något annat roligt land blir av i vinter. Helst över jul och nyår!
*
Jag önskar verkligen att min handled läker ordentligt och att jag blir helt återställd!
* Jag hoppas på ett bättre år än det som gått, jag hoppas på mer kärlek och mindre hat, mer påhitt, mer jobb, bättre hälsa o.s.v.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0