1 Januari 2010

Jag börjar första dagen på det nya året med att vara bakfull och trött! Daniel hade som sagt efterfest här igår kväll/natt och det ser ju ut som, ja det brukar efter en efterfest. Kladd på golv, glassplitter, en jävla massa disk, skräp överallt o.s.v. Men men, vi hade en riktigt rolig kväll som vi börjafe här hemma med att fixa oss och förfesta lite, jag och Daniel alltså. När Jacke plockade upp oss åkte vi hem till Tilda, blåste upp ballonger, drack lite mer och sen blev det mat. Potatisgratäng oh fläskfile och till efterrätt blev det glass. Det var en lång och trevlig kväll som slutade med en efterfest hos Daniel, haha. Helt sjukt! Kom i säng vid tre, fyra tiden vilken kändes lagom och jag vaknade vid ett imorse. Den här dagen kommer jag äta som ett djur kan jag säga, vill ha en fet pizza! Ska till Jacke sen och kolla hans lägenhet som alla säger är galet fin! (Inspiration). Det nya året blir nog bättre än det förra! Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0