Stora planer!

Idag har jag och Johan ätit frukost, tagit det lugnt och spelat lite tv-spel. Jag gick över till Jessica en sväng och umgicks med henne och Fanny. Vi kollade på några Sex and the city-avsnitt och så fick jag mina två hundra kronor idag! Guld eftersom att det är Sthlm som gäller nästa Torsdag! Carro ringde idag och nu är planerna för Sthlm ändrade! Vi skulle åkt på Torsdagen, sovit över hos min kusin och åkt hem på Fredagen men nu ska vi göra så här: Vi åker till Sthlm på Torsdag, möter upp Julienne och hos henne ska vi bo hemma hos tills på Söndagen! Då slipper vi springa på stan och shoppa samma dag som konserten är och kan ta det på helgen i stället. Jag har fem ställen som jag måste till: Adidas store, Foot locker, Top shop, Monki och American apparel. Sen är jag nöjd kan jag säga! Till helgen ska jag troligtvis och förhoppningsvis också sälja den feta garderoben som står ute hos mina föräldrar och den lilla vi har här hemma i lägenheten som hör till! Blir guld med några extra kronor i fickan när vi är i Sthlm! Nu längtar jag ännu mer om det är möjligt! Ska försöka få tag i bror min och hans Micha så kanske vi kan styra upp en heldag på helgen eller iallafall några timmar! :) Nu ska jag ta en snabb dusch, sminka mig lite och klä på mig sen ska jag och min älskade åka till Arboga och spendera kvällen med Maya, Sari och Totte, förhoppningsvis får vi träffa Isak och Felix också! Jag är så jävla lycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0