Stockholm, Jedi mind tricks!


I morgon åker vi verkligen! Känns lite som en dröm, en fantasi! Det var ju så här vi lärde känna varandra på riktigt. Jedi mind tricks gjorde att vi började umgås och nu ska vi se dom! Dreams do come true och jag längtar så galet mycket! Jag håller på att ladda mina fyra kamerabatterier, mina åtta blixtbatterier och tömma mina fyra kameraminneskort! Här ska tas kort vill jag lova! Eller inte lova, så hoppas inte för mycket bara för det blir inte alltid så, haha! Kommer bli ett minne för livet iallafall! Nej, nu ska jag fixa det sista sen måste jag sova så jag är sådär äckligt pigg och utvilad i morgon! Jag är nervös!

Jedi mind tricks -
Blood runs cold (en klar favorit!)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Gumman du är helt jävla underbar! imorgon blir vår dröm sann ;) vi två föralltid! ses imorgon bitti. Älskar dig. puss BILDEN ÄR FET!

2010-02-17 @ 22:12:27
URL: http://caarlin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0