Söndag

God morgon! Hoppas ni mår bra! Själv är jag helt slut som människa och har varit det dom senaste tre, fyra dagarna vilket har gjort att jag inte orkat tränat. Skämmes på mig då men så kan det vara ibland! Ska sätta igång i morgon igen är mn plan! Johan börjar förresten jobba i morgon igen efter ett halvår som arbetslös, fan vad glad jag är för din skull hjärtat! :) Igår var jag mest trött men lyckades ändå duscha, sminka mig lite och gå över till Madde. Erika och Ellen var redan där när jag kom och dom förfestade lite. Vi åt god mat, tacos offcoursiness, spelade spel och sen gick vi över till Peter och Adde. Jag stannade inte så länge utan gick hem i stället. Väl hemma grejade jag med bilder hela kvällen. Borde ha sovit men så vart det inte!

Gårdagen var en riktigt jobbig dag. Jag skrev ett brev till en vän till mig men jag har inte vågar skicka det än. Måste ta tag i det den här gången! Och igår var jag bara allmänt nere och trött. Jag vet, det är vinter och vem fan är lycklig men det är ju så jävla påfrestande. Vilken får mig att tänka på att det fan inte är långt kvar till sommaren nu! Jag ska ta vara på varenda jävla sommardag år 2010 kan jag säga!

Idag blir det så lugnt som möjligt för jag är helt slut! Orkar jag träna så ska jag fan sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0