Packningen

Jag har packat upp allt nu. Hängt in de nya Adidaströjorna, basketlinnet, Adidasbyxorna och så vidare. Känns skönt att allt är fixat nu så man kan slappna av ikväll. Daniel borde dyka upp snart när han slutar jobbet och förhoppningsvis kommer Jonna också och då blir det filmkväll. Kanske blir What happens in Vegas eller någonting sånt! Någon komedi hoppas jag på iallafall. Jessica kom precis över så just nu pratar vi och umgås bara! Jag är trött som fan idag men ska ta en uppiggande dusch snart :)


Kommentarer
Postat av: Susanne

mysigt med filmkväll! Här blir det OS för hela slanten! :) Men det jag skulle säga var att jag tycker du har en himla fin blogg, så snygg och stilren header! Ha det bra!

2010-02-22 @ 18:54:00
URL: http://caminandoporlavida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0