Överallt och ingenstans!

Imorse plockade pappa upp mig och vi åkte till Brickebacken och Folktandvården där jag hade undersökning. Inga fel men som alltid jävla tandsten så jag ska tillbaka dit och ta bort det i Mars. Oskönt! Pappa släppte sen av mig på Friskis där jag tränade i ca en timma. Efter gymet gick jag hem och Alma kom hit och köpte Adidaströjan den vita med ljusgröna streck! :) När hon gick följde jag och Johan med ner och gick ner till tvättstugan och satte på två maskiner! Hade inte alls mycket tvätt! Skönt! Väl upp la jag mig i sängen och vilade en stund och så plingade det på dörren och in kom Carro och Jessica! Vi chillade här en stund och sen åkte vi till Resecentrum och köpte bussbiljetter till Sthlm! Därefter åkte vi till Rejmes och hoppade upp på taket och till slut hittade vi Marre! Vi stack sen upp på stan träffade Özer och sen åkte vi till Carros föräldrar och hämtade lite grejer innan vi åkte tillbaka till Rejmes och plockade upp Marre och Kim. Droppade Kim hos Kribbe och hälsade på Fanta innan vi åkte vidare igen. Åkte till Tybble och släppte av Marre och sen åkte vi till Jessicas pappa och sen hem till Jessica och kollade på dom nya tapeterna! När Carro och Jessica åkte vidare gick jag hem! Nu är jag hemma, trött som fan och jag och Johan ska snart äta. Kvällen blir lugn som fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0