Lång dag men så jävla bra har den varit

Fick som sagt två Adidaströjor sålda och det är guld för tjejerna kommer nog använda dom mer och dessutom kan jag använda pengarna till att köpa en ny i Sthlm! Looking forward too it! Carro har varit här hela förmidadgen och hållt mig sällskap när jag grejat med tvätten, när tjejerna var här och kollade Adidaströjorna och när mamma och hennes kompis Thomas kom hit. Mamma och Thomas kom för att kolla på lägenheten (saker förändras ju här hemma) och så skulle dom kolla på ett glasbord som jag ville bli av med. Thomas köpte det iallafall och jag fick en hel del pengar för det! Tack för en god affär, haha! Han köpte även med sig en lampfot! Och av mamma fick jag pengar för min dvd som jag sålde till hennes kompis John! Thomas tyckte också om våra byråer i sovrummet (finns bild någonstans i bloggen) och vi ska göra ett litet byte. Byråerna är i ek-färg och jag vill ha vita så han ska köpa en sprillans ny åt mig på IKEA så får han min stora i ek och även den lilla, den också i ek. Johan och jag ska köpa en till stor vit i stället för dom små fanns inte i vitt och det skiljde ändå bara två hundra kronor så det är det lätt värt. Får ju mer rum för kläder också! :) Efter att alla gått bytte jag om och gick till Friskis där jag stötte på Jimmy så vi gick 20 minuter på löpbandet och sen körde vi magövningar på några olika maskiner. Spenderade ca en och en halv timma där idag! Galet skönt att komma igång! Hann bara hem, göra vitlöksdippen och sen var jag tvungen att gå till Ica för en krydda var slut och så hyrde jag en film och lite andra matvaror vi behövde hit hem! :) Väl hemma tog jag en välbehövd dusch och nu har jag precis lagat klart maten, tänt lite ljus och väntar på Johan som borde komma hem vilken sekund som helst! Har verkligen gjort det mysigt här hemma och efter maten ska han få en liten överraskning som han kommer sluka kan jag säga, haha! I kväll blir det mys med film bara! Hur skönt som helst!

Förresten är jag så jävla lycklig! Snart kan det vara så att jag får min efterlängtade jobb som badvakt/simlärare! Hoppas, hoppas håller tummarna så hårt nu för jag har velat jobba med det så länge! Nu kommer Johan in när som helst! :) Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åh har du ett badvaktsjobb på gång?! :D Ojoj! Jag håller alla tummar jag kan!! Du är så duktig som tränar gumman, blir helt imponerad :D

2010-02-04 @ 23:11:45
URL: http://madeleinemontgomery.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0