Jedi mind tricks @ Debaser i Sthlm igår! En kväll jag sent ska glömma!

Andreas ställde sig som sagt och fixade mat igår! Hur gott som helst! Tack Andreas! :) Efter maten gick vi till bilen och tog bussen direkt till Debaser och ställde oss i kön! Vi skulle taigt med båda kamerorna men vi ringde Debaser och dom sa att vi inte skulle göra det :( Vi lånade iallafall Juliennes lilla kompaktkamera och det är bättre än inget! Väl inne kollade vi läget lite och sen gick vi fram till scenen. R.A the rugged man var förband och han var heeelt fucking crazy, utan att överdriva! Han var riktigt tung, rappade fort som in åt helvete, slängde av sig sina t-shirts och slog sig själv på sin mage, haha! Galen jävel! I slutet av hans uppträdande sprang han ner till mig och Carro och gav oss varsin puss på kinden, hahaha! Sjukaste jag varit med om! Under hans uppträdande stod Jus Allah of the Jedi mind tricks på scenen och vi vinkade till honom. Det är sjukt! Han vinakade tillbaka! Galet! Efter R.A´suppträdande väntade vi på att Jedi mind skulle komma upp på scenen! När dom kom upp, damn jag trodde jag skulle svimma! Dom var så äckligt bra live och trycket inne på Debaser var mm, mm, mmh! Carro och jag ropade på Jus Allah och han log, haha! Carro ropade till honom att han skulle komma ner och krama henne, han sa vänta lite och haha jag ropade på Vinnie Paz så han log med sitt söta lilla leénde haha! Jag dog av skratt! :D Efter många underbara låtar gick Jedi mind tricks av scenen och alla blev såklart besvikna men sen kom dom upp igen och körde en av de riktigt tyngre låtarna! Efter den gick dom av igen, ingen kram. Nada!

Vi bestämde oss för att gå ut och ta våra jackor. När vi står och trängs med alla jävla idioter och fans så kommer någon och tar tag i Carro. Jus Allah står där med oss, kramar får vi, tar kort och så frågade han om vi ville följa med. Vilket självklart blev ett ja! Vi följde med honom till hans hotellrum och han tog en dusch medans vi slängde på lite smink! När han var klar gick vi in till ett annat rum där Vinnie P var! Hälsade, tog bilder, lyssnade på musik, pratade och alltså det är heeeelt jääävla sjukt! Jedi mind tricks och vi i ett hotellrum! My looord! Fick även träffa en av de tyska killarna i gruppen Snowgoons som jag älskar som fan! You better check them out! Youtube! Vi fick hälsa R.A the rugged man också! Vi gick till Mc Donalds också med Jus och några andra! Hahaha, jag fick bjuda Jus på två chicken burgers, haha! Han blev chockad att vi bjöd!

Ni förstår inte hur stort det här är för oss! Vi har tagit en del bilder men vi måste fixa skivor så vi får med dom hem och så där så dom kommer upp sen. Jag är så jävla överlycklig! Det här är ett minne för livet som jag sent ska glömma! Det här är verkligen mind tricks! Jag är lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0