Igår

Vigdis plockade upp mig igår när jag hade fixat mig och var klar! Vi åkte ut till Almbro där hon släppte av mig hos min moster Maria, hennes man Lennart och min kusin Anna-Maria. Frans, Maricell, Pierre, Linn, Pontus, Gorgji, Tilda, Tin tin, Lennarts föräldrar var där. Tror inte jag missade någon! Iallafall så blev det fika och en massa prat för vi träffas inte alltför ofta! Jag spenderade mestadels av tiden med lila Pontus, världens sötaste! Jag åkte hem efter någon timma och Madde kom över hit och vi började bygga byrån! Efter att den är klar (blir det idag) ska jag aldrig mer bygga en sådan, värsta jag varit med om! Nu ska jag och Johan försöka fixa detta iallafall! Lång dag idag!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Du har en award att hämta hos mig :)

2010-02-06 @ 20:36:27
URL: http://crosscreekrapids.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0