Gettin late


Foto: Jonna!
I morgon är det mycket som ska göras!
Ska vara på sjukhuset vid halv nio, ta bort gipset, få handleden röntgad och sen få ett nytt gips! Sjukt att det gått tre månader(?) Iallafall så får man ju hoppas att det går bra där! Efter sjukhuset ska jag hem och fixa mig lite och någon gång under dagen ska jag träffa Jonna och så kom Elin hem från Norge idag så henne ska vi träffa i morgon! :) Måste packa klart, fixa klart min iPod och greja inför Stockholm också! Jag och min feta rosa väska som vanligt! :) Carro kommer hit i morgon någon gång under dagen och vi ska softa på kvällen bara och verkligen vila så vi är pigga på Torsdag när vi drar till Estocolmo! Nu måste jag ta en dusch och glo lite på tv en liten, liten stund sen är det fan dags att decka! Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0