Friskis & Svettis

God morgon! :) Jag gick upp strax efter nio imorse, slängde på mig träningskläder och drog upp Johan ur sängen. Vi gick till gymet, jag till Friskis och Johan till sitt gym. Idag gick jag 40 minuter, alltså 4 km på rullbandet och sen gymade jag lite. Pappa jobbade som värd idag, roligt att han fått ett litet extrajobb så där på sidan av :) Han älskar ju att träna så det är perfekt! När vi kom hem från gymet började vi plocka och fixa lunch. Det fick bli pasta och falukorv idag, hur gott som helst. Tog en knäckemacka till också! Aldrig fel. Just nu är jag hur trött som helst men vill inte sova för då blir det inte alls bra haha! I morgon funderar jag på att ta ett aerobics, spinning eller step-pass. Någonting blir det men vi får se vad.. Nu ska jag försöka lägga upp lite bilder! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0