Dagen

Hej på er! Gick upp vid tio imorse, Madelen kom hit efter en stund och efter ett tag drog vi till gymet och tränade. Hon körde pass och jag gymet. Idag blev det sex km, alltså en timma på rulbandet. Förbrände 273 kalorier också :) På vägen från gymet mötte jag Rikard och hans lilla hundvalp Baloo! Hur fin hund som helst (Pitbull/amstaff). En sådan skulle jag faktiskt kunna tänka mig den dagen det blis hus! Iallafall så stog jag och pratade ett tag med han och hans polare som också hade en hund! Madelen kom sen och så följdes vi hemåt! :) När jag kom hem hade Johan diskat och maten var klar. Han är hur underbar som helst kan jag säga! Maten smakade skitbra och efteråt var jag helt slut så vi la oss i sängen och bara kramades en stund! Hur mysigt som helst! Efter en stund blev det en dusch och sen plockade Madde upp mig och vi åkte ut till Marieberg! :) Vi kollade runt lite, jag handlade en present till Johan och så köpte jag lite matvaror på Coop. Vi hann också med en fika (Varm oboy och kaffe). Göttans! Nu är jag hemma igen och om en, en och en halv timma ska jag, Madde, Johan och Tobbe laga mat, mysa och kolla på film ihop! Kommer nog bli en guld kväll. Träning i morgon igen, bästa livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0