Ännu en lång men bra dag

Jag och Johan åkte upp på stan, hämtade tröjan som jag visade i inlägget nedan! :) Hur snygg som helst, mintgrön fräsch färg! Efter det åkte vi till Max och åt och därefter åkte vi snabbt som fan ut till IKEA och mötte upp mamma och Thomas. Vi fick med oss två vita byråer. "MALM" (byråns namn), den med sex lådor! Så nu äntligen har jag fått vita möbler! Vi hade förut en sådan med sex lådor och en annan som var i samma höjd fast hälften så smal i bredd. Nu har vi alltså två stora så vi ska ha varsin! Perfekt, så vi får mer plats för allt! Jag är stressad som fan, ska in i duschen nu och sen ut till Gällersta och fira Anna-Maria en snabbis innan jag ska in till stan igen! Så skönt att ha fullt upp hela tiden men i kväll ska jag försöka lägga mig i tid så jag orkar festa i morgon på Frimis! :) Hörs senare!

I morgon jävlar ska det byggas ihop mövler! (Micke kommer och hämtar den bruna byrån i morgon förmiddag som Thomas ska ha)! Kommer bli så jävla fint! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0