Alla hjärtans dag!

Vaknade vid nio, halv tio imorse. Eller nej det gjorde jag inte alls men mitt larm ringde så jag fick upp, klädde på mig och skulle gå till gymet men tanken att kolla öppettiderna slog mig och det öppnade inte förens elva så jag sms:ade Madelen och så jag gick hem till henne och vi gick runt Venaspåret. Det var en katastrof! Snö överallt och svårt som fan att gå men det var riktigt skönt ändå! :) Efter promenaden gick jag förbi Jessica, pratade lite och hämtade min Adidaströja och sen gick jag hem till min älskling :) När jag kom hem stod frukosten klar på bordet och han hade köpt två wienerbröd, hur söt är han inte? Underbar! Jag gav honom en liten nalle med en hjärta som det stod "Love" på och ett kort som jag hade skrivit lite saker på :) Ska bjuda honom på Bio någon dag för jag hann inte fixa biljett! Johan hade köpt en jättefin, stor, röd ros till mig! Tack så jättemycket hjärtat! :) Vi åt frukost, spelade lite tv-spel och sen tog jag en dusch och fixade mig. Johan står i duschen just nu och när han är klar ska vi upp på stan och köpa en present till hans syster! Jag har en riktigt bra idé så jag hoppas att det blir det jag tänkt. Kan inte skriva vad eftersom att hon ibland läser bloggen :) Vi ska iallafall åka till Arboga direkt efter stan för Sari fyller år och så ska vi nog fira mig lite också eftersom att det aldrig blev av. Älskar att umgås med Johans familj, helt underbara och lilla Maya börjar bli så stor och pratar så mycket nu! :)

Nu är det bara några dagar kvar sen åker jag och Carro till Estocolmo! I morgon ska vi troligtvis köpa bussbiljetter och börja packa, tvätta, städa och greja! Vill inte åka hemifrån när det ser ut som en svinstia. Skönare att komma hem och kunna slappna av sen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0