Work

Imorse gick jag upp, duschade, åt frukost och sen hämtade Thomas mig.

Vi åkte upp på stan och jag köpte biljetter till juldagen.

Därefter åkte vi till Ica i Adolfsberg och jag hämtade ut mitt paket med Adidaskläderna!
Kläderna satt verkligen perfekt!
Det blev en guld julklapp till mig själv.

Jobbade 12.30-19.00 idag och efteråt åkte jag hem till mamma och pappa.

Farmor, farfar, mina föräldrar och Thomas var där.

Mamma fick en födelsedagspresent eftersom att hon fyller år i morgon och jag fick en julklapp.

Fick en prydnadsgrej från Chilli som jag önskat mig.

Får lägga upp bild någon dag.

Nu ska jag och Johan kolla på ett avsnitt av Pacific och sen basta.

Ska verkligen försöka lägga mig direkt efter att vi slagit in julklapparna så man är pigg i morgon.

Julafton i morgon!
Mys, mys, mys!
Natti och sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0