Torsdag

Jobbat idag 14.00-22.00. Fick skjuts hem av Tommie! Tack för det :) Idag har jag hunnit träna också för första gången på många veckor! Det var för skönt! :) Körde ca 40 minuter bara för att mjukstarta lite men det kändes hur bra som helst så i morgon blir det Friskis med Anna och förhoppningsvis Madde innan jag ska jobba 14.00-22.00 igen. Skulle varit ledig i morgon men fick ett extrapass så tackade så klart ja till det. Vet ju inte hur länge till man får jobba så det är bara att tacka och ta emot :) Nu ska jag bara ta det lugnt en stund och sen lägga mig tidigt, vill verkligen inte vara trött när jag ska jobba så tidigt på mornarna i helgen och ett så långt pass på Måndag :) Fan, måste bara ännu en gång säga att jag älskar mitt jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0