Tisdag

Varit ledig från jobbet idag! Det var rätt skönt eftersom jag jobbat så många dagar i rad och dessutom så tidiga mornar vilket inte är min grej! Jag gick iallafall upp vid halv åtta idag trots allt och cyklade sakta men säkert till gymet :) Det gick riktigt bra idag, körde crosstrainern, min favoritmaskin (vet fortfarande inte vad man ska kalla den) och så körde jag en hel del på gymet och även lite funktionell träning :) Var där rätt länge och det var riktigt skönt. Bara jag och min älskade iPod. Vad faan vore jag utan dig? :) Efter träningen stretchade jag och sen cyklade jag hem, tog en skön dusch, slängde på mig lite smink, kläder och sen åt jag frukost. Mamma och Thomas hämtade mig när dom slutade jobbet och så åkte vi ut till Marieberg. Vi har lallat runt på Marieberg i flera timmar, ätit mat, handlat och nu tror jag faktiskt att jag snart är klar med alla julklappar. Idag köpte jag en julklapp till pappa, två till Maya och så köpte jag och mamma födelsedagspresenter till mitt kusinbarn Pontus som ska firas på Lördag när jag slutar jobbet :) Det var en riktigt trevlig dag men det var skönt att komma hem också. Lägenheten var kaos när jag kom hem så jag vattnade alla halvt döda blommor, vek rätt på alla kläder, la undan allt smink, gick ner med sopor två gånger och sen kom Johans föräldrar hit och lämnade Mikko. Förut när vi var ute med honom stötte vi på Rikard så Mikko och Baloo fick leka lite. Dom blir ju så lyckliga :D Nu ska jag ta det lugnt en stund och sen däcka. Ska upp tidigt i morgon för att gå ut med Mikko och umgås med lilla Felix som ska vara här ett par timmar i morgon innan han ska iväg på sin praktik. I morgon måste jag och Zana verkligen försöka ses! Saknar dig och dör av längtan att få träffa din söta lilla bebis!
More love, less hate! Good night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0