Onsdag

Idag har jag varit ledig igen :) Vaknade imorse, gick ut med Mikko i typ en halvtimma och väl hemma tog jag en dusch och sen dök Kenneth upp med Olivia. Madelen kom över och vi satt och pratade och umgicks med Olivia som kryper runt som fan nu! Hon kan till och med säga "Titta". Fy fan vad fort tiden går! ;D Iallafall så kom pappa förbi efter ett tag och tog ut Mikko en snabbis och Madde drog till jobbet. Olivia däckade och efter ett par timmar kom mamma och pappa hit och vi gick ut på en promenad med Olivia och Mikko :) Vi har haft det riktigt mysigt kan jag säga! Nu på kvällen har Johans mamma hämtat Mikko, Olivia har sovit, ätit och så har Kenneth hämtat henne. Jag har också hunnit fixa med en av de externa hårddiskarna till alla bilder och idag förde jag över pengar till Johans kort så han kunde köpa en intern hårddisk till mig på 2 tb. Massor av bilder får plats på en sådan kan jag säga så nu blir det lite mindre krångel. Den kostade under tusenlappen så det var väldigt värt! Nu ska jag greja med några bilder och lite senare ska jag umgås med Madde och Anna, laga mat och umgås :) Jobb i morgon mellan 14.00-22.00 och sen ledig Fredag och jobb hela helgen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0