Onsdag

Jag har haft en underbar dag! Började dagen med att gå upp, äta frukost, duscha, fixa mig och åka upp på stan. Jag mötte upp Erika och fy fan vad underbart det var att träffas igen! Alldeles för sällan men det är sjukt roligt att vi har så bra kontakt fortfarande! Jag och Erika mötte upp Elin och vi tre gick runt på stan ett tag och Erika shoppade lite saker. Jag fick med mig två par kalsonger hem till Johan! Efter ca en timma mötte vi upp Ronja och det var så jävla roligt att se henne igen också! Hon har precis kommit hem till Örebro från Thailand och hon var så brun och fin! Mina fina tjejer! För roligt att ses igen! :) Elin gick iväg och vi andra gick till Pacos där vi mötte upp Madde och Ellen :) Vi satte oss på Pacos där vi åt goaste maten och snackade skit i några timmar innan vi gick hem till mig och Johan. Här har vi tjejer suttit hela kvällen, kollat på Sex and the city 2, umgåtts, snackat skit och äntligen spenderat tid tillsammans! Den här dagen har verkligen varit helt underbar! Älskar er tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0