Måndag!

Skön dag idag! Gick upp tidigt imorse för Mikko väckte mig. Slickade hela min arm blöt så det var bara att kliva upp. Väl uppe hade han bitit sönder hela min toffla. Det var småbitar överallt. Tack för det hjärtat, haha! :) Ingen skada skedd, det var inga av mina sneakers iallafall och det är huvudsaken! Vi tog iallafall en relativt lång promenad och det var hur skönt som helst trots kylan. Väl hemma fick Mikko mat, jag åt frukost och så tog vi det lugnt ett par timmar. Vi gick sen ut och tog en promenad hem till Carro och Manuu på väster. Jag och Carro mös med Mikko, grejade med kameran och så satt vi vid köksbordet och pratade som fan, käkade lite pepparkakor och så :) Det var hur trevligt som helst! Efter ett tag gick vi tillbaka hem och sen hämtade Anne, Mikko.

Jag slängde på mig kläder och gick till Friskis (pallar verkligen inte cykla, stor risk att ramla i snön om man heter Lisa) Det har ju hänt förut! Tränade iallafall i typ en timma och sen gick jag hem till Anna en sväng och pratade en stund :) Väl hemma kom Jonna hit och vi gick till Ica, köpte glass och sen gick vi hem hit. Jonna, Johan och jag käkade mat och sen kollade jag och Jonna på film. Vi hyrde med oss "Street dance" från Ica. Alltså jag hade så äckligt jävla höga förväntningar på den där filmen men den var verkligen kass! Sämsta skiten på länge! Hur som helst så är jag fortfarande övertaggad på att dansa så den skadade mig inte som tur var, haha! Nu har Jonna åkt iväg och jag har diskat. I kväll blir det lugnt och ska försöka lägga mig tidigt! Ska upp till gymet tidigt som faan och sen under dagen har jag lite planer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0