Måndag

Fick kliva upp klockan fem imorse. Jag var piggare än väntat eftersom jag la mig så tidigt. Väl på jobbet skurade jag först bastun inne på dam och sen bastun på herr. Hade iPoden på och lyssnade på Jedi mind tricks under hela timman jag städade. För skönt! :) Efter städningen tränade jag en halvtimma på gymet och sen åt jag frukost och tog det lugnt tills vi öppnade. Dagen har rullat på riktigt fort och allt har gått hur bra som helst! Nu är jag tvärdäckad kan jag säga men äntligen hemma iallafall. Senare ikväll ska jag åka till Fellingsbro och umgås med Johan och hundarna. Johan är hundvakt och husvakt hela veckan för hans föräldrar är i Egypten :) Får se vad som händer ikväll men det blir nog promenader, hämtmat och bastu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0