Home

Inte skrivit så mycket dom senaste dagarna. Just nu sitter jag hemma, lyssnar på musik och bara tänker. Jag vet inte vad det är med mig men känner mig låg, nere, deppig. Det brukar bli så när jag jobbar så många dagar i rad och inte hinner träffa mina vänner och sen är det mycket annat som bara gror och stör inne i mitt huvud men men det blir antagligen och förhoppningsvis bättre. Den här veckan har jag jobbat mycket. Torsdags, Fredags vart det extrapass och sen utgång med Jonna och Tommie :) Det var riktigt roligt, lite för trångt ute bara men men roligt var det och bra musik också! I Lördags och idag har jag också jobbat och allt har gått hur bra som helst :) Dagarna har gått fort och vi har fått mycket gjort förutom lite krångel med proppar och sånt men allt löste sig som tur var :) I morgon blir det jobb igen. 06.00-18.00, ett riktigt långt pass men det är bra pengar och Måndagar är roliga för vi har att göra från början till slut. Simskolor hela dagen så det är alltid härligt! På Tisdag och Onsdag är jag ledig och det ska bli skönt. Behöver vara ledig och få umgås med vännerna, saknar er fan! Jag måste sluta deppa, ni får gärna säga några glödjande, stöttande ord!


Kommentarer
Postat av: anna

Du vet vart jag finns gumman! man kan inte alltid vara på topp, man får ha dagar då man känner sig lite deppig och nere också. du är väldigt bra iaf ska du veta och vi ses snart!! :)

2010-12-06 @ 19:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0