Helgen

I Fredags vaknade jag rätt tidigt (alarmet ringde). Anna och Madde kom hit och hämtade mig och vi gick tillsamans till gymet och tränade :) Det gick riktigt bra trots att vi varit dåliga på att träna den senaste tiden ;) Haha! Bättre sent än aldrig! :) Efter träningen gick vi hem till Anna och åt frukost. Tjejerna skulle färga håret på Anna, bada, duscha, fixa sig och greja så jag gick hem och tog en dusch, fixade mig lite och sen gick jag tillbaka till dom :) Vi gick upp på stan tillsamans och där mötte vi upp Mia och hennes kids Amadeus och Elijah :) Vi gick ner till Rosalis deli och åt mat. Jag mötte upp Johan vi handlade lite kläder till honom. Det var på tiden kan jag säga! Han hade brottom som fan så han stack iväg och jag gick runt på stan en stund. Köpte en tjocktröja till mig själv, en tavla och lite andra småsaker :) Väl hemma plockade jag lite och grejade med ett fotoalbum. Jag gick sen över till Anna och spenderade hela kvällen med henne, Marcus och Tobbe. Vi åt varma mackor, kollade på Idol (så jävla ointressant men alla vill ju se skiten) och så umgicks vi. Madde kom när hon slutade och jag gick sen hem och däckade. Lugn skön Fredag men fy fan vad vi hann med mycket ändå :)

I Lördags jobbade jag 10.00-16.00. När jag slutade käkade jag och Alex varsin pizza på Valentino i Kumla och sen hämtade Vigdis mig där. Vi åkte hem till Frans där hela släkten på mammas sida var (förutom min kusin Anna-Maria tyvärr). Det var moster, kusiner, kusinbarn och så vidare. Det var en trevlig kväll och vi var där för att fira min kusin Frans lilla sons ettårsdag :) Pappa skjutsade sen hem mig och Madde och Tobbe plockade upp mig och vi åkte hem till dom och glodde på tv någon timma. Jag gick sen hem, däckade.

Idag har jag jobbat igen. 10.00-16.00 och dagen gick fort som fan. Vi hade dåligt med folk idag men hade änd att göra. Har man inget att göra får man helt enkelt skaffa sig något att göra så Calle skurade relaxen medans jag gjorde rent alla fönster mellan badet och caféet. Dagen gick snabbt som fan och Vigdis skjutsade mig hem. Nu är jag hemma och ska ta det lugnt tills Madde och Jennie kommer. Vi ska umgås, greja och framkalla bilder och så :) Blir en trevlig kväll tror jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0