@ Frimis, Juldagen 2010!

Bilden är från igår och fler bilder kommer upp senare eller en annan dag.

Jag måste verkligen diska.

För övrigt har jag varit med Ida och Elin idag.

Vi har varit hemma hos deras familj och umgåtts med dom och så har vi sprungit runt på Marieberg hela dagen.

Jag köpte två halsband, två par tjocktröjor och en ljuslykta.

Värt att åka ut dit var det faktiskt trots allt folk!
Nu på kvällen har jag hängt hemma hos Madde och Tobbe med dom och så Marcus och Anna.

Nej, nu disken och iPoden får följa med så jag får lyssna på skön musik!


Kommentarer
Postat av: Amanda Looma

jaaa dem är fett tunga!

nää såg inte, jag var inte arton då :(



kul att du gillar hiphop så mycket! lär ju följa din blogg

2010-12-26 @ 23:49:37
URL: http://amandaloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0