Tisdag

Igår Måndag jobbade jag 09.00-18-00. Jobbade med John och Per under dagen, Bea kom förbi med schemat, pratade lite med chefen, hade simskola med John och till och med en liten stund själv. Kändes hur bra som helst faktiskt! Efter jobbet plockade Vigdis upp mig och vi åkte förbi Lidl för att köpa cevapcici och sen vidare till Maxi för att handla allt annat. 800 kronor fattigare men ett fullt kylskåp rikare kändes det faktiskt riktigt bra! :) Väl hemma tog jag hand om disken, plockade lite och sen kom Madde förbi och vi pratade, satt på baksidan en stund och så. När Madde rullade hemåt slog jag och Johan på en film och åt mat. Det blev pommes, bearnaisesås och cevapcici! Älskling du gjorde det så äckligt bra! :) Vi gick sen och la oss och sov. Idag är det Tisdag och jag skulle varit ledig men fick som tur var hoppa in extra. Vill jobba så mycket extra sommöjligt eftersom jag har liten mindre timmar nu än förut :) Jobbar iallafall 13.00-18.00.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0