Sweden


Flög hem från Tyskland igår och saknar redan Carro!
Pappa plockade upp mig på Skavsta och vi åkte till Mc donalds i Katrineholm där vi satt på uteserveringen och åt i solen!
Väl hemma var det underbart att träffa Johan igen, kramades, pussades och det var hur mysigt som helst!
På kvällen kom Madde, Anna och Jennie hit och vi satt på baksidan och chillade ett tag innan vi gick in.
Uppe i lägenheten glodde vi alla tjejer på tv med Johan, kollade kläder på internet o.s.v.
När tjejerna drog softade jag och Johan
en stund innan vi deckade.

Imorse vaknade jag vid nio, gick upp plockade rätt efter igår och sorterade tvätten.
Jag har lagt in alla bilder från resan och dom är inte dåliga kan jag säga!
Ska lägga upp bilder här senare idag eller någon annan dag i veckan för idag ska jag umgås med vänner!
Imorse ringde dom från jobbet och vill att jag ska jobba på Fredag!
Hur bra som helst för nu har jag inget schema längre och jag vill så jävla gärna fortsätta jobba där!

Foto: Jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0