Söndag

Var som sagt på stan idag och lyckades tappa en 500-hundring men jag kan inte göra så mycket åt saken så i detta inlägg är sista gången jag ska tjata om den saken. Iallafall gick jag och Carro runt ett bra tag och kollade i affärer. Jag köpte ett par jeansleggins på Gina i stretchmaterial! Använder aldrig tighta jeans och gillar det verkligen inte heller men dom här kommer jag använda en hel del i höst och i vinter. Dom var i en schyst ganska så mörk färg med fina sömar på vaderna som jag gillade. Jävligt sköna också! Carro köpte ett par tröjor, en halsduk och ett halsband! Vi mötte upp Jonna efter ett tag och satte oss på ett café och tog en fika. Manuu joinade oss efter en stund så det var trevligt! Jag sprang iväg och handlade och sen cyklade vi hemåt mot norr. Johan och jag tog det bara lugnt, mös lite med Kira, tog kort på henne på baksidan och sen kom Marcus och Anna över hit med pizza. Johan och Marcus spelade lite tv-spel och sen kollade jag och Anna på ett nytt avsnitt av The hills. Det var en riktigt trevlig kväll :) Nu ska jag och Johan äta lite glass, ta det lugnt och umgås för i morgon är det Måndag och en ny arbetsvecka startar! Jag är så jävla lycklig över att jag får stanna kvar på badet! Mitt drömjobb ju så det kan inte vara bättre faktiskt! :) I morgon jobbar jag 09.00-18.00! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0