Onsdag

Precis vaknat, ligger pü min madrass med laptopen framför mig! Jag, Carro och Manuu ska strax äta frukost och sen ska jag och Carro fixa oss riktigt fina innan vi drar ut och tar lite kort. Vid tvü, tre tiden blir vi upplockade av Manuus kompis och dü ska vi üka till Weinheim för att kolla pü en show med Fashawn! Kan fan inte vänta för den killen är riktigt tung! Har lagt upp nügra videoklipp med honom här pü bloggen för den som är intresserad! Han ska jag lyssna pü mycket i framtiden kan jag säga! :) Annars har vi det bara bra, lekte lite lekar med Pia, Larissa och Marwin igür :) När dom ükte hem till Hanna slog vi pü Hancock och den är ju inte dülig :) Nu müste jag duscha och göra mig iordning sü vi slipper stressa! Höres ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0