Mysigaste dagen!

Gick upp vid sex, halv sju imorse och en timma senare plockade Madde och Tobbe upp mig. Vi åkte ut till Bäck och väl framme gick jag och Madde in i hennes föräldrars hus och la oss i soffan framför tvn. Båda två deckade men jag vaknade till när Maddes underbara mamma kom ner och la på mig och Madde filtar. Nettan du är för go! :) Jag gick sen upp till Malin och Kenneth för att umgås med dom, kidsen och deras vänner Lillian och Christian. Vi åt frukost, pratade, satt på altanen och sen sövde jag Olivia och hon tvärdeckade riktigt fort efter sin frukost :) Hon låg i min famn och sov ett bra tag och när hon vaknade tog jag upp henne i famnen och så deckade hon på mitt bröst igen. Den där ungen alltså! Just nu är det bara jag och Malin som är här hemma i hennes och Kenneths hus för Madde klipper gräset medans Tobbe, Kenneth och Thomas jobbar på gården! Själv sitter jag här och bloggar med Olivia framför mig som sitter i sin babybumbo! Ska lägga upp lite bilder sen. Har ett minneskort som är fullt med bilder alltså ca 1000 bilder som jag inte ens lagt in på datorn så det kommer bilder från igår, idag och alla möjliga tillfällen! Nu ska jag umgås och fota Olivia gullungen lite! I morgon blir det jobb, har ingen aning om vilken tid men det får jag kolla ikväll när jag kommer hem! Ni får ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0