Mina älskade vänner

Vilken underbar dag! :) Vaknade imorse, tog en dusch, fixade mig, klädde på mig och sen kom Madde hit. Jag pussade på älsklingen som låg och sov och sen cyklade jag och Madde upp på stan i regnet men vad fan det skadade inte för det höll inte på så länge :) Vi trippade runt på stan ett bra tag, gled runt i affärer och efter ett tag mötte Ellen upp oss och vi gick ner till Rosalis Deli och åt en galet god lunch. Fina vardagslyx säger jag bara! :) Fick med mig en fin vägghylla hem från Entré och jag är så himla nöjd! Johan tyckte att den var onödig men vad kan man förvänta sig han är ju trots allt bara kille och i hans ögon är allt krimskrams, haha! ;) Antar att ni vet hur det är! Efter stan med tjejerna cyklade jag hem och jag och Johan slog på en film. Death sentance hette den och fy fan vad tung den var! Ni lär se den om ni vill se en bra film! :) Johan drog sen iväg och jag fick ner på baksidan och softade en stund med Madde P, Simone, Sabina och hennes lilla, söta son Mio. Jag gick sen upp och tog en dusch, fixade mig på nytt, drog på mig kläder och cyklade hem till Carro och Manuu och softade där en snabbis! :) Pratade om resan som fan! Carro och Manuu drar till Tyskland om en vecka och sen drar jag dit en vecka senare! Kan verkligen inte vänta, kommer bli off the hook! Jag cyklade sen hem till Ellen. Madde, Issa och Maria var också där och vi satt på Ellens baksida ett tag innan vi gick till Satin och satt där några timmar, snackade skit och umgicks. Onyktert för vissa ;) Men nyktert för mig! Känns så jävla bra! :) Iallafall så cyklade jag sen hem och när Johan kom hem ställde han sig på sina knän och bad mig om att följa med ner till "Hålet i väggen" så jag fick snällt följa med och hjärtat bjöd på mat! Tack tack! :) Nu softar vi, kollar på "Två och en halv män" och ska lägga oss så fort som möjligt för jag ska upp vid sex, sju tiden i morgon och följa med Madde och Tobbe ut till Bäck! :) Sjukt bra dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0