Min sköna dag!

Åkte till jobbet tidigt i morse! :) Fick skjuts av pappa, tack så mycket för det! :) Väl framme kom Anton och Anton två av våra praktikanter och vi satte igång med städningen direkt! Extrastädning stod på listan idag och eftersom att vi var tre personer blev vi klara fortare än vanligt! När vi var klara öppnade vi upp allt och tog fram alla saker och sen gjorde vi iordning frukost och satte oss nere vid bassängen. Det dök sen upp folk och vi bevakade, rensade ogräs och grejade under dagen. När Elin kom och vi var flera badvakter där så hoppade vi i bassängen och simmade. Körde först en kilometer och sen åkte vi rutschkana, hoppade i tornet och så innan vi simmade en kilometer till. Så idag blev det två km. Livets liv, jag älskar mitt jobb, vatten och mina jobbarkompisar! :) Jag tog sen en dusch och jobbade vidare innan Vigdis plockade upp mig klockan halv fem. Vi åkte upp på stan och kollade lite i affärer och jag fick en riktigt snygg vit t-shirt med fragkedja av Vigdis! 60 spänn på rean satt så jävla fint! :) Tack så mycket Vigdis! :) Vi gick sen till Gottis och köpte varsin glass och sen åkte vi hem till mig och Johan. När vi kom upp i lägenheten ringde Mp och sa till mig att komma ner så Vigdis pratade med Johan medans jag gick ner till Mp en snabbis och pratade lite! Tack för att du hörde av dig vännen, det var inte igår vi sågs! Synd att det blev så kort stund men får styra något snart! När jag kom upp igen sorterade jag tvätten och Vigdis tog den med sig snäll som hon är! Tack, tack, tack! Jag och Johan låg sen i sängen och pratade om helgen och så vilade vi en stund innan vi cyklade till Ica och handlade några filmer, hyrde Alvin och gänget två och sen cyklade vi hem till Johan och gav honom ett usb-minne med alla bilder från de två plåtningarna! Nu håller jag tummarna för att han gillar dom! Träffade förresten Fedha och Shorty/Emina idag i Åhlénshuset! Det var så jävla roligt att se dom, var för längesen! Nu måste vi göra det vi sa! Alltså styra upp en fika någon dag och bara prata och softa! Saknar er brudar! :) Nu är jag och Johan iallafall hemma, ska lägga oss i soffan och kolla på filmen vi hyrde! Tack älskling för filmerna! Gick "Sex and the city the movie" och "The holiday" som är min absoluta favoritfilm! Tack som fan hjärtat! Nu måste jag dra! Ledig i morgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0