Min dag

Imorse öppnade jag på jobbet med Lukas. Dagen rullade på och jag hann med att simma två km alltså 40 längder! Känns så galet bra! :) Det var en riktigt bra dag på jobbet helt enkelt! När jag slutade åkte jag snabbt hem, bytte om och drog upp på stan och satt på Mera en stund med Jonna och hennes jobbarkompis :) Jag cyklade sen ner till Gröna grodan och tog en fika med Armela! Tack för idag gumman, måste ses oftare! Vi planerade lite och förhoppningsvis drar vi till Thailand i vinter! Jag och Madde har planerat det ett bra tag och det blir ännu roligare om vi är mer folk som åker tillsammans! :) Efter att vi fikat cyklade jag förbi Madde och kramade och pussade henne hej då! I morgon bitti klockan sex åker jag och pappa till Skavsta flygplats och där i från åker jag till Tyskland! Inte många timmar kvar nu! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0