Lördag

Vilken dag igår! Gick upp klockan fem på morgonen, Thomas plockade upp mig tjugo över fem och skjutsade mig till Kumla. Igår var min första dag på jobbet efter semestern i Tyskland och dessutom var det första dagen inomhus på själva Kumlahallen och där inne har jag aldrig jobbat än men jag trivdes hur bra som helst! :) Bea hjälpte mig hela dagen, förklarade hur allt funkade, vart allting fanns och så vidare! Det var en guld dag på jobbet! En knapp timma innan jag slutade ville chefen pratade med mig och jag är så jävla lycklig! Fick förlängt så jag får jobba några månader till och sen får vi se vad som händer! Men for now är jag mer än nöjd! Bästa som kunde hända! :) När jag slutade skjutsade Thomas hem mig och jag deckade i bilen på vägen hem så gick upp direkt och decka i sängen en timma till. Johan, Tobbe, Anna och jag satt här och fixade oss, dom drack lite och så där innan vi gick ner till Citypizza och åt. Vi gick sen till Resecentrum och tog tåget till Frövi.Vi gick förbi Jonas på vägen och hans föräldrar var hemma så vi stod ett bra tag och pratade med dom innan vi till sist gick hem till Anders som hade fest! Det var en riktigt trevlig kväll och blev ännu trevligare när Madde och Marcus kom över! Åkte hem runt ettiden och Tobbe var dyngrak, tror inte att han mår så bra idag! ;)

Älskar mitt liv i nykterhet! ;)

Idag ska jag plocka rätt här hemma efter igår och senare ska jag troligtvis åka till Arboga där jag ska möta upp Johan för att åka hem till Totte, Sari och ungarna! :) I kväll ska jag hem till Anna som ska ha förfest med sina tjejkompisar innan dom ska ut! Själv ska jag nog bara ta det lugnt men vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0