Kvällen

Ja igår efter mitt senaste inlägg så hjälptes jag och Malin åt med städningen hemma hos henne och Kenneth. Dammsög och plockade rätt på allt och det styrdes upp rätt snabbt faktiskt! :) Madde kom upp när hon var klar med gräsklippningen och så gick vi ner till hennes föräldrar, sa hej då till dom och åkte in mot stan. Väl hemma bytte jag bara snabbt om, plockade upp en pizza, mötte upp Johan H för att få ett USB-minne till bilderna från plåtningarna och sen gick jag upp till Carro och Manuu. Carro sov när jag kom men vaknade efter ett tag! :) Vi skulle kollat på filmen där men gick hem till min och Johans lägenhet istället och slog på filmen här. Kollade på Death sentence idag igen! För tung! Sjukt!

Idag fick jag äntligen sova ut! Behövde det som fan! Nej, nu blir det frukost, dusch och sen jobb 13.00-21.00 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0