Fashawn & Exile live in Weinheim!

Igår drog jag, Carro och Manuu iväg med Derk till Mannheim först där vi strosade runt på stan medans Derk åkte iväg och plockade upp Fashawn och Exile för att lämna dom på deras hotell. På stan i Mannheim köpte jag ett K1X-linne, lila hur tungt som helst och ett par freshness halsband från New yorker! Vi gled sen förbi Manuus kompis Mikey som är tatuerare! Han tatuerade Manuu och Carro för ca en vecka sen och tatueringarna blev riktigt feta! Iallafall så gick vi sen och mötte upp Derk igen och åkte till Weinheim. Väl framme vid stället där showen med Fashawn och Exile skulle vara satt vi och softade, drack en jävla massa vatten och umgicks. När Fashawn och Exile hade soundcheck fick jag ta en massa bilder vilket var jävligt schyst! Vi tog en massa bilder hela tiden så klart men jag är glad att vi fick ta riktigt bra bilder när det fanns tillfälle! Iallafall så satt vi mest backstage och softade medans Derk körde runt på A och E innan deras show! När showen började stod jag längst fram vid scenen och tog en massa kort och sen gick jag runt backstage och tog kort därifrån! Tunga bilder! Efter showen softade vi kvar ett tag innan vi åkte tillbaka mot Karlsruhe med Derk! Vi stannade bara till och käkade lite men utöver det körde vi raka vägen hem! Väl hemma tvärdeckade vi och sov som grisar!

Vaknade upp runt tio, elva imorse och vi var så jävla slut. Jag och Manuu åkte downtown för att handla lite hårspray och andra grejer samt för att hämta Pia och Larissa hos Hanna! Vi åkte tillbaka hem till Manuu och vi tjejer fixade oss! :) Carro gjorde Manuus dotter och hennes tjejkompis så himla fina i håret och allt! Vi gled sen till graffitistället, tog lite bilder och sen dök Paul upp, en kille som vi träffade där när vi var här i Juni. VI fotograferade honom och hans vänner då och såklart idag med! Tog feta bilder när han breakdansade utomhus! Very fucking nice! Iallafall så gled Manuu hem och jag och Carro drog till stan! Vi gick och käkade, kollade i affärer och Carro köpte ett par galet feta skor! Själv köpte jag nada och är fan stolt över mig själv! Vill så jävla gärna köpa en Adidaströja jag har hittat men ska faktiskt vänta tills på Söndag och se hur mycket pengar jag har kvar då! :) Hoppas hoppas! Vi mötte senare upp Manuu och satte oss på Hooters och käkade varsin liten Ben & Jerrys, fick grädde till och allting! Gott som fan! :) Vi gled sen till en affär och handlade lite vatten, godis och skit att ha i bilen i morgon när vi ska åka till Swiss.

I morgon ska vi alltså åka till Swiss jag, Carro och Manuu! Vi ska först plocka upp Lhus när vi kommer fram och Manuu ska droppa av oss på hotelet innan han drar iväg och plockar upp Sabac red! Sen började den här helgen på riktigt kan jag tala om för er! Jag kan fan inte vänta! Kommer bli helt jävla sinnes! Nej, nu ska vi plocka rätt lite här, softa, slå på en film och bara vara helt enkelt!

Jag saknar er där hemma mucho, vi ses snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0