En dagens innan jag ska decka!

Dagens saknar: Saknar redan min älskade Johan och våran söta lilla valp Kira! (Ja vi har skaffat oss en valp!)
Dagens längtan: Tills jag är framme i Germany och träffar min pärla och hennes Manuu!
Dagens ser fram emot:
Helgen i Prag & Schweiz!
Dagens personer: Johan, Jonna, Madde, Armela, Elin, Anders, Lukas, pappa, mamma, Micke m.fl.
Dagens outfit:
Jobbkläder på dagen och på kvällen vart det jeans och vit t-shirt.
Dagens smink:
Mascara.
Dagens sköna: Att lägenheten ser bra ut nu när jag åker och förhoppningsvis också när jag kommer hem, haha!
Dagens tråkiga: Att det var min sista dag på jobbet på ett tag!
Dagens hälsa: Hur bra som helst!
Dagens träning: Simmade 2 km alltså 40 längder på jobbet och så hoppade jag lite på svikt-ettan!
Dagens äckliga:
Alla jävla mygg!
Dagens ekonomi: Lagom bra!
Dagens tänker på: Min älskade bror och min kära släkt i Gävle! Jag saknar er! Hoppas vi ses snart!
Dagens glass: Magnus classic på jobbet!
Dagens frukost: Knäckebröd med mjukost!
Dagens lunch: Pasta med fläskfilé och vitlöksdipp.
Dagens just nu: Ska lägga mig i soffan en liten stund och sen tvärdecka! Tyskland i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0